Minimale tijdsinvestering, maximaal resultaat!
Deze rekenmethode is speciaal geschreven voor de leerkracht en is in no-time in te passen in
elke andere rekenmethode. De methode is volledig gericht op spelend en bewegend leren
en gekoppeld aan alle leerdoelen per leerjaar.
De kinderen genieten (weer) meer van elke rekenles.
De rol en invloed van de leerkracht is zo groot voor elk kind!
Als de leerkracht plezier heeft, zal hij/zij dit ook uitstralen naar de kinderen.
Een leerkracht die zelf betrokken is en goed in zijn vel zit, heeft vaak een klas vol met betrokken leerlingen!
Een leerkracht in balans betekent vaak een klas in balans.
Helaas wordt er de laatste jaren zoveel van leerkrachten verwacht, dat bij velen het vuurtje helaas steeds meer wordt gedoofd.
Leerkrachten proberen van alles om hun lessen aantrekkelijker te maken of korte energizers toe te voegen,
maar door alle administratieve rompslomp, oudergesprekken, ellenlange vergaderingen, werkgroepen en nakijkwerk
komen ze heel vaak niet toe aan de dingen die hun vak zo leuk maakt en waarvoor ze voor dit vak hebben gekozen.
En áls de leerkrachten dan in hun spaarzame vrij uurtjes naar leuke activiteiten zoeken, dan komen ze terecht in een oceaan van spelletjes die vaak net niet aansluiten bij het lesdoel of nog zelf geknipt en gelamineerd moet worden.
Voor wie?
Voor leerkrachten van de groepen 3 t/m 8.
Voor thuisonderwijzers en B3 scholen.
Prijzen
- Op aanvraag